Ingen lugn och ro

Tyvärr har jag inte kunnat vara så aktiv på bloggen, som jag har velat. Var mycket i skolan innan den avslutades för sommaren och senaste är att jag har börjat sommarjobba samt läsa distanskurs i statistik under sommaren. Så det har inte varit någon lugn och ro den senaste tiden.
Jag har iaf hunnit att testa systembolagets e-beställningstjänst, i måndags fick jag ett trevligt sms. Där det stod att mina varor hade anlänt. Kommer en recension senare. Men tjänsten funkar bra, enda nackdelen är att man inte kan beställa ifrån vanliga sortimentet än så länge.
Senaste veckan har jag även renoverat lägenheten. Håller på med att tapetsera i vardagsrummet/sovrummet, kommer bli grymt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0